Kategorije
 
 
 
 
 

Opći uvjeti internetske trgovine PROTECHSHOP.HR

Uvjeti i odredbe online trgovine

Članak I.
Uvodne odredbe


Stavak 1
Pro-Tech Shop, doo,
Lieskovská cesta 2279
962 21 Lieskovec
OIB: 52 566 269,
PDV: 2121065980,
PDV BROJ: SK2121065980
upisano u trgovački registar Okružnog suda BB, Odjel: Sro, umetak: 37088/S.


Nadzorno tijelo:
Slovačka trgovačka inspekcija (SOI)
Inspektorat SOI za regiju Banská Bystrica
Dolná 179/46, 974 01 Banská Bystrica
Služba za nadzor i pravne poslove
tel.: 048/412 49 69, 048/415 18 71, 048/415 18 73, fax br. 048/412 46 93
http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

Pro-Tech Shop, doo., preko treće strane, upravlja web portalom za kupovinu/web trgovinom na www.protechshop.hr (u daljnjem tekstu također "portal za kupovinu"). Putem ovog portala trećoj strani (u daljnjem tekstu: Kupac) omogućen je pregled robe na portalu za kupovinu. Istovremeno, podložno odredbama i uvjetima navedenim u ovim Općim uvjetima (u daljnjem tekstu: OU) i podložno prihvaćanju prijedloga narudžbe/kupoprodajnog ugovora od strane Prodavatelja, ova osoba ima mogućnost kupiti robu koju su odabrali kao Kupac.


Stavak 2
Adresa elektroničke pošte Prodavatelja je info@protechshop.hr
Radno vrijeme: redovnim radnim danom od ponedjeljka do petka od 09.00 - 17.00 sati.
Ovi detalji mogu se izmijeniti ili ažurirati u bilo kojem trenutku na www.protechshop.hr

Stavak 3
Ovi Opći uvjeti uređuju pravne odnose između Pro-Tech Shopa, doo kao prodavatelja i kupca koji u skladu s Općim uvjetima i u skladu s postupkom navedenim u Općim uvjetima iskaže interes za kupnju robe na web stranici www.protechshop. .sk. Ovi pravni odnosi između prodavatelja i kupca koji proizlaze iz kupnje, isporuke robe i zahtjeva za nedostatke robe uređeni su odredbama relevantnog zakonodavstva Slovačke Republike, posebno Građanskog zakona Slovačke Republike i Trgovačkog zakona Republike Slovačke, ovisno o njihovom sadržaju i stranama kupnje. Ovim Općim uvjetima regulirane su i obveze ugovornih strana do trenutka sklapanja kupoprodajnog ugovora na temelju prijave osobe kupca. Međusobni odnosi Prodavatelja i Kupca također su uređeni Žalbenim postupkom za internetsku trgovinu www.protechshop.hr (u daljnjem tekstu „Pritužbeni postupak“) iz točke 5. OUP-a.

Stavak 4
Kupoprodajni ugovor znači ugovor između prodavatelja i kupca, čiji je predmet kupnja robe predstavljene na www.protechshop.hr, sklopljen u skladu s člankom 2. i sljedećim. GTC.

Stavak 5
Na kupca koji nije potrošač prema Zakonu br. 250/2007 Zb. ili koji kupuje robu u poslovne svrhe, a ne za osobnu potrošnju. Ova osoba nema pravo na prava potrošača prema važećim zakonima. Odgovornost za nedostatke robe i međusobni odnosi između prodavatelja i kupca koji nije potrošač regulirani su u ovom slučaju odredbama Trgovačkog zakona Republike Slovačke.

Stavak 6
Roba predstavljena na portalu za kupovinu (osim ako je drugačije navedeno u naslovu ili opisu proizvoda) pripada kategoriji hobi. Pojedinosti o robi predstavljenoj na portalu za kupnju (osobito dostupnost, cijena, zaliha, veličina, oblik, uzorak, boja) prodavatelj ne ažurira online ni u jednom trenutku. Ovi podaci o robi ne moraju uvijek biti potpuni, točni i identični stvarnom stanju na shopping portalu. "Dostupnost" prikazana uz artikl proizvoda na portalu za kupovinu ne može se tumačiti kao rok isporuke robe od strane prodavatelja. Navedena dostupnost robe samo je okvirna, neobvezujuća procjena očekivanog vremena u kojem će Prodavatelj rasprodati raspoložive zalihe. Robu nije moguće unaprijed pokazati Kupcu, nije uvijek moguće preuzeti i prihvatiti narudžbe te izvršiti njihovu isporuku, ako je potrebno putem treće strane. Roba koja se prodaje putem shopping portala uvijek je ograničena trenutnim zalihama Prodavatelja te ponovno naručivanje i/ili isporuka robe nakon rasprodaje nije moguća niti putem druge osobe. U određenim slučajevima, Prodavatelj neće biti u mogućnosti isporučiti Proizvode ili ekvivalentne Proizvode ili organizirati da isporuku izvrši drugi Prodavatelj po toj cijeni, u vrijeme i u količini koja je razumna u odnosu na Proizvod, u opsegu oglašavanje proizvoda i cijene, posebno ako je nastupio izniman slučaj prema članku 2.15. Općih uvjeta. O svakom takvom izvanrednom događaju - nemogućnosti isporuke robe, Kupac će uvijek biti obaviješten na odgovarajući način, a u slučaju sklopljenog ugovora svaka strana ima pravo odustati od ugovora. Neki proizvodi mogu biti proizvedeni u nekoliko modifikacija - najtipičnija je uvijek prikazana na fotografiji. Međutim, kvaliteta, osnovne značajke i opći karakter proizvoda (kako je navedeno u opisu) ostaju nepromijenjeni.

Stavak 7
Potrošač je fizička osoba koja kupuje robu ili usluge, a pri sklapanju i izvršavanju potrošačkog ugovora ne djeluje u okviru svoje djelatnosti, profesije ili zanimanja. Prodavatelj je fizička ili pravna osoba koja pri sklapanju i izvršavanju potrošačkog ugovora djeluje u okviru svoje djelatnosti ili profesije, odnosno osoba koja nastupa u njihovo ime ili za njihov račun. Dobavljač je fizička ili pravna osoba koja je neposredno ili preko drugih poduzetnika opskrbila prodavatelja robom i čije djelovanje ne utječe na svojstva robe. Trgovina znači internetsku trgovinu kojom upravlja Prodavatelj i koju predstavlja skup web stranica i aplikacija za e-trgovinu na određenoj internetskoj domeni.

Članak II.
Naručivanje robe / kupoprodajni ugovor / akti za sklapanje ugovora



Stavak 1
Kupnja robe se vrši tako da Kupac izda i pošalje narudžbu u shopping portalu Prodavatelja, s tim da narudžba Kupca mora biti suglasna (prihvaćena) od strane Prodavatelja sukladno Općim uvjetima, u protivnom ne nastaje ugovorni odnos. Ako je narudžba prihvaćena od strane Prodavatelja u skladu s Općim uvjetima, Prodavatelj će isporučiti naručenu robu u roku isporuke prema članku 4.1 Općih uvjeta. Prije nego što Kupac pošalje narudžbu, Kupac se obavještava i daje mu se informacija na portalu za kupovinu iu Općim uvjetima prema posebnim propisima, posebice prema članku 3. Zakona br. 102/2014 Zb. Kupac klikom na odgovarajuću kućicu prije predaje narudžbe na portalu potvrđuje da je ove uvjete pročitao, da razumije njihov sadržaj i da se s njima u cijelosti slaže.

Stavak 2
Kako bi mogao aktivno kupovati na portalu za kupovinu ili sudjelovati u promotivnim i natjecateljskim aktivnostima Prodavatelja, Kupac se mora registrirati na www.protechshop.hr u području za registraciju portala. Registracija kupca može se obaviti prije ili tijekom procesa odabira. Osoba koja popunjava upisnicu dužna je ispuniti podatke prema obaveznim poljima upisnice. Ispunjavanjem obrasca za registraciju kupac istovremeno daje suglasnost za obradu svojih osobnih i drugih podataka sukladno članku 7. i dalje. Opći uvjeti i uvjeti Općih uvjeta. Kupac je dužan ove podatke ažurirati odmah na portalu u slučaju promjene prilikom slanja narudžbe, budući da njihova točnost, istinitost i pravodobnost utječu na isporuku robe Kupcu. Obavezna polja obrasca za registraciju označena su sa "*". Kupac je dužan dati točne, potpune i istinite podatke. Propust Kupca da se pridržava gore navedenih obveza protumačit će se protiv Kupca. Uspješan postupak registracije završava se dodjelom pristupnog imena i lozinke, ali se šalje posebna e-pošta. Kupac je dužan pristupno ime i lozinku generiranu u procesu registracije čuvati na sigurnom mjestu i zaštititi od mogućnosti zlouporabe.

Stavak 3
Kupac pregledava i odabire robu prema kategorijama proizvoda navedenim u lijevom izborniku proizvoda ili klikom na prikazanu robu. Za robu kupac odabire detalje prema objavljenim podacima o narudžbi i klikom na gumb "Dodaj u košaricu" dodaje robu u svoju narudžbu. Ukoliko je kupac završio proces odabira robe, klikne na gumb "Naruči". U suprotnom, ima pravo vratiti se u proces odabira robe klikom na "Nastavi kupnju".

Stavak 4
Proces kreiranja narudžbe kupca sastoji se od 4 koraka: a) odabir robe i klik na gumb "Naruči" b) odabir načina plaćanja, dostave i cijene dostave, c) potvrda narudžbe, d) slanje narudžbe.



Stavak 5
U svakom od ovih koraka kupac slijedi upute navigacije i svaki od ovih koraka u pravilu završava klikom na "Nastavi". Kupac je dužan dati potpune, istinite i točne podatke potrebne za ispravnu isporuku robe. Kupac je dužan provjeriti točnost odabranih podataka i informacija u procesu naručivanja robe prije konačne dostave Prodavatelju.

Stavak 6
Primjena bilo kojih drugih uvjeta Kupca navedenih u narudžbi, drugom dokumentu, poruci ili e-mailu Kupca koji bi bili u suprotnosti s ovim Općim uvjetima izričito je isključena.

Stavak 7
Narudžba Kupca smatrat će se otpremljenom ako je dostavljena Prodavatelju i ako sadrži sve tražene podatke - naziv naručene robe, njezinu količinu, cijenu, adresu za dostavu i naplatu, e-mail i kontakt telefon Kupca. Nakon slanja narudžbe, Vaša narudžba će biti obrađena te će na Vašu e-mail adresu biti poslana potvrda o primitku narudžbe od strane Prodavatelja. Ukoliko bude potrebno, sve daljnje informacije u vezi Vaše narudžbe bit će poslane na navedenu e-mail adresu.

Stavak 8
Prije slanja narudžbe Prodavatelju, Kupac je uvijek dužan kliknuti i potvrditi da je Kupac pročitao i da se slaže s važećim Općim uvjetima Prodavatelja, smatrajući ih dijelom ugovornog odnosa između Prodavatelja i Kupca. Proces izdavanja i slanja narudžbe od strane Kupca ne može se završiti bez ove radnje. Svakoj narudžbi dodjeljuje se registarski broj. Prilikom komunikacije s Prodavateljem i prilikom plaćanja, Kupac je dužan navesti i broj narudžbe.

Stavak 9
Kupac narudžbu šalje Prodavatelju putem shopping portala. Ova narudžba je prijedlog Kupca za sklapanje kupoprodajnog ugovora prema uvjetima ovih OUP-a. Narudžba je namijenjena za prihvaćanje od strane Prodavatelja u roku od 15 dana od primitka iste od strane Prodavatelja. Slanjem narudžbe Prodavatelju putem portala za kupnju, Kupac izražava volju da ga njegova narudžba u navedenom razdoblju obvezuje na kupovinu i prihvaćanje robe koju je odabrao po kupovnoj cijeni, u skladu s s odredbama i uvjetima GTC-a, podložno njihovom prihvaćanju od strane Prodavatelja. Po primitku narudžbe, Prodavatelj će odmah elektronički potvrditi narudžbu Kupca, odnosno obavijestiti Kupca o primitku i uključivanju narudžbe Kupca u sustav Prodavatelja. Elektronička potvrda narudžbe nije prihvaćanje narudžbe od strane Prodavatelja prema članku 2. Općih uvjeta i ne predstavlja povod za djelomični kupoprodajni ugovor.

Stavak 10
Na temelju dogovora stranaka i sukladno Općim uvjetima, kupoprodajni ugovor između stranaka je sklopljen ako Prodavatelj potvrdi narudžbu Kupca i ujedno je prihvati (tj. suglasan je s narudžbom) posebnom e-poštom ili porukom upućenom Kupcu u navedenom roku od 15 dana od primitka narudžbe, u skladu s postupkom navedenim u ovim OU. Prodavatelj će izvršiti prihvaćanje narudžbe Kupca slanjem e-maila ili poruke Kupcu. Prodavateljeva e-pošta o prihvaćanju navest će činjenicu prihvaćanja kupčeve narudžbe, što će biti izraženo naznakom da je narudžba "potvrđena", i, gdje je primjenjivo, činjenicu otpreme robe (u daljnjem tekstu " prihvaćanje narudžbe" za OUP). Prihvaćanje narudžbe predstavlja kupoprodajni ugovor između ugovornih strana. Temeljem sporazuma stranaka i ovih Općih uvjeta, Prodavatelj je dužan ispunjenje primljene narudžbe u roku iz članka 4.1 Općih uvjeta.

Stavak 11
Kupac može opozvati narudžbu e-poštom dostavljenom Prodavatelju, pod uvjetom da takav opoziv stigne Prodavatelju prije nego što je Prodavatelj izvršio prihvaćanje narudžbe u skladu s postupkom navedenim u Općim uvjetima. Istek roka za prihvaćanje narudžbe (prihvat narudžbe) od strane Prodavatelja bez njezina prihvaćanja automatski poništava narudžbu. Narudžba se poništava i u drugim slučajevima prema OUP-u.

Stavak 12
Promjena narudžbe/uvjeta: ako se Prodavatelj ne može složiti - prihvatiti Kupčevu narudžbu u cijelosti (npr. 1 od 4 artikla će biti nedostupan) ili ako Prodavatelj predlaže promjenu ili promjenu uvjeta isporuke iz drugih razloga, Kupac će o tome biti obaviješten putem e-maila ili na drugi prikladan način. Istovremeno će se od kupca tražiti da se složi ili odbije promjenu. Kupac je dužan dati suglasnost ili nesuglasnost u roku od 2 dana od dana obavijesti o predloženoj promjeni. U tom razdoblju dostupni artikli iz narudžbe Kupca bit će rezervirani za Kupca. Tek nakon što Prodavatelj prihvati (odobri) predloženu promjenu narudžbe od strane Kupca, uspostavit će se ugovorni odnos između stranaka. Ukoliko Kupac ne pristane na promjenu u gore navedenom roku na navedeni način, smatrat će se da je Kupčeva narudžba u cijelosti otkazana, a Prodavateljev prijedlog izmjene smatrat će se neprihvaćenim od strane Kupca nakon isteka roka iznad razdoblja.

Stavak 13
Kupoprodajni ugovor između Prodavatelja i Kupca sklopljen je Prodavateljevim prihvaćanjem Kupčeve narudžbe ili Kupčevim prihvaćanjem izmjene narudžbe koju je Prodavatelj predložio, a Kupac izvršio. Iz kupoprodajnog ugovora proizlazi obveza Prodavatelja da Kupcu preda predmet kupnje i izvrši obveze iz Općih uvjeta. Kupac je dužan preuzeti predmet kupoprodaje iz sklopljenog ugovora, za isti platiti Prodavatelju ugovorenu cijenu te ispuniti obveze iz ugovora i Općih uvjeta. Prodavatelj će prihvaćenu narudžbu ispuniti u roku prema članku 4.1. Općih uvjeta.

Stavak 14
U posebnim slučajevima i prije slanja prihvata, Prodavatelj zadržava pravo od Kupca zatražiti dostavu dodatnih potrebnih dokumenata, podataka ili provjeru točnosti osobnih podataka, e-mail adrese ili broja telefona Kupca. Ovisno o prirodi Kupčeve narudžbe, Prodavatelj uvijek ima pravo od Kupca zatražiti dodatnu autorizaciju narudžbe ili identiteta Kupca na odgovarajući način, pisanim putem, e-poštom, SMS-om ili telefonom. Ukoliko Kupac ne izvrši dodatnu autorizaciju na način i u roku koji je zatražio Prodavatelj, narudžba (prije prihvaćanja) ili kupoprodajni ugovor (nakon prihvaćanja) bit će otkazani ispočetka do isteka tog roka.

Stavak 15
Kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u skladu s Općim uvjetima i zakonom u slučaju rasprodaje robe, nedostupnosti ili ako Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti robu Kupcu u dogovorenom roku, ili zbog više sile ili nastupanja izvanrednih okolnosti. Ukoliko Prodavatelj iz gore navedenih razloga nije u mogućnosti isporučiti robu Kupcu po cijeni navedenoj u narudžbi i o tome obavijesti Kupca prije obvezujućeg prihvaćanja narudžbe, Prodavatelj nije dužan prihvatiti Kupčev prijedlog da sklopiti kupoprodajni ugovor. Ukoliko je Kupac već platio kupoprodajnu cijenu, ista će se Kupcu vratiti u skladu sa zakonom i Općim uvjetima. Prodavatelj također ima pravo jednostrano odustati od ugovora i/ili ne isporučiti robu Kupcu ako utvrdi da su netočni, nepotpuni ili lažni podaci o Kupcu, osobi koja preuzima robu ili ako postoji opasnost od štete za Prodavatelja kao rezultat ponašanja osobe s kojom je Prodavatelj komunicirao (npr. prijevara).

Stavak 16
Kupac ima pravo jednostrano odstupiti od ugovora u razdoblju od sklapanja ugovora do isporuke robe. Kupčeve mogućnosti odustajanja nakon primitka robe navedene su u Općim uvjetima i zakonu. Uz Opće uvjete priložene su i Upute o ostvarivanju prava potrošača na odustanak te model obrasca za odustanak potrošača. Ove dokumente kupac može preuzeti, potrebne poveznice nalaze se na kraju ovih OU. Po sklapanju ugovora, Prodavatelj daje Potrošaču Uputu o ostvarivanju prava Potrošača na odustanak i Ogledni obrazac za odustanak Potrošača od ugovora prilikom isporuke robe.



Stavak 17
Ni Kupac ni Prodavatelj nemaju pravo potraživanja iz međusobnih odnosa ustupiti trećoj osobi. Kupac ima pravo prije otpreme narudžbe izvršiti radnje i koristiti tehnička sredstva opisana u točki 2. i 3. ovih OUP-a radi sklapanja ugovora, otkrivanja ili otklanjanja tehničkih nedostataka.

Stavak 18
Ako, zbog rasprodaje ili nedostupnosti robe, prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti robu kupcu u roku dogovorenom u kupoprodajnom ugovoru ili navedenom u ovim Uvjetima, prodavatelj je dužan ponuditi alternativnu izvedbu ili mogućnost kupca da odustane od kupoprodajnog ugovora ili otkaže narudžbu ako kupoprodajni ugovor još nije sklopljen. Kupac može odustati od kupoprodajnog ugovora ili otkazati narudžbu slanjem e-maila. Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti robu Kupcu po cijeni navedenoj u narudžbi iz gore navedenih razloga i o tome obavijesti Kupca prije obvezujućeg prihvaćanja narudžbe, Prodavatelj nije dužan prihvatiti Kupčev prijedlog da sklopi kupoprodajni ugovor. Ukoliko je Kupac već platio kupoprodajnu cijenu ili njezin dio, Prodavatelj će izvršiti povrat već plaćene kupoprodajne cijene ili njenog dijela u roku od 14 dana od dana primitka e-poruke o odustajanju od kupoprodajnog ugovora ili otkazivanja narudžbe na Kupca na isti način na koji je Kupac koristio prilikom plaćanja, osim ako s Kupcem nije dogovoren drugi način povrata bez dodatnih troškova za Kupca. Ako Kupac ne prihvati alternativnu izvedbu koju je ponudio Prodavatelj ili se ne povuče iz Kupoprodajnog ugovora u razumnom roku, Prodavatelj ima pravo povući se iz Kupoprodajnog ugovora i ako je Kupac već platio Kupoprodajnu cijenu ili dio, Prodavatelj je dužan izvršiti povrat već plaćene Kupoprodajne cijene ili njenog dijela u roku od 14 dana od dana dostave Kupcu obavijesti o odustanku od Kupoprodajnog ugovora.



Članak III.
Kupoprodajna cijena i uvjeti plaćanja



Stavak 1
Kupac je dužan platiti Prodavatelju kupoprodajnu cijenu i cijenu prijevoza robe prema narudžbi koju je Prodavatelj prihvatio (sklopljeni ugovor). Kod kreiranja narudžbe i ove stavke su navedene ukupno (zbroj cijene robe i cijene transporta). Cijena robe na portalu je iskazana s uključenim PDV-om, osim ako nije navedeno da se radi o cijeni bez PDV-a. PDV se obračunava na isporuku dobara i usluga u skladu sa zakonom.

Stavak 2
Kupoprodajna cijena robe ne uključuje bankovne troškove plaćanja kupoprodajne cijene, troškove prijevoza robe, troškove plaćanja pouzećem, troškove dostave kupljene robe sukladno točki 4. OUP-a, trošak korištenja elektroničkih sredstava komunikacije. Ove naknade i troškove plaća Kupac, osim ako nije drugačije navedeno u nastavku. Prilikom plaćanja iz inozemstva, kupac kao platitelj dužan je snositi naknade svoje banke i ostale naknade, a posebno naknade korespondentnih banaka. Cijena prodane električne opreme uključuje naknadu za recikliranje za pokrivanje troškova ekološki prihvatljivog recikliranja električne opreme na kraju njenog životnog vijeka.

Stavak 3
Kupac i Prodavatelj imaju pravo otkazati narudžbu (do otpreme robe). Odustati od kupoprodajnog ugovora ako Prodavatelj nije u mogućnosti ispuniti svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora zbog rasprodaje zaliha, nedostupnosti robe ili ako je proizvođač, uvoznik ili dobavljač robe dogovoren u kupoprodajnom ugovoru prekinuo proizvodnju ili je napravio takve značajne promjene, koje bi onemogućile Prodavatelju da izvrši svoje obveze prema Ugovoru o kupoprodaji ili zbog više sile ili ako, nakon što je poduzeo sve razumne napore koji se od njega mogu opravdano zahtijevati, nije u mogućnosti isporučiti Robu Kupcu u roku navedenom u ovim Uvjetima ili po cijeni navedenoj u ovoj Narudžbi. Sve akcije vrijede do isteka zaliha, osim ako nije drugačije navedeno za određenu robu.

Stavak 4
Način plaćanja kupoprodajne cijene, trošak prijevoza robe (način plaćanja odabire kupac u procesu naručivanja robe na shopping portalu i naznačen je u narudžbi uz kvantifikaciju troška) :

plaćanje pouzećem (pouzećem) - kupoprodajna cijena i trošak plaćanja pouzećem i transporta robe navedeni su u košarici u procesu naručivanja robe,
gotovinski depozit na račun Prodavatelja - kupoprodajna cijena i trošak dostave robe navedeni su u košarici prilikom naručivanja robe,
bezgotovinskim plaćanjem na račun Prodavatelja u trenutku kreiranja narudžbe ili nakon prihvaćanja narudžbe - kupoprodajna cijena i troškovi dostave navedeni su u košarici prilikom naručivanja robe.
putem obročnog potrošačkog kredita - više informacija ovdje:
https://www.quatro.sk/ako-nakupovat
Prilikom plaćanja kao varijabilni simbol potrebno je upisati broj narudžbe kupca. Kupčev krivo naveden varijabilni simbol prilikom plaćanja rezultira pogrešnim obračunom kupoprodajne cijene te Kupac snosi sve rizike vezane uz to i ne ispunjava obvezu plaćanja.

Stavak 5.
Dospijeće kupoprodajne cijene:
Ukoliko je odabrano bezgotovinsko plaćanje ili gotovinsko plaćanje pologom na račun Prodavatelja: Kupac je dužan platiti Kupoprodajnu cijenu Prodavatelju najkasnije 2 dana od dana sklapanja Ugovora, a prije preuzimanja Robe na način utvrđen u klauzuli 3. GTC; kupac ima pravo plaćanja već prilikom izdavanja i slanja narudžbe prodavatelju s tim da se plaćanje smatra akontacijom kupoprodajne cijene i troška transporta robe, ali se kupcu savjetuje da plati tek nakon prihvaćanje narudžbe od strane prodavatelja (sklapanje ugovora),
Za plaćanje pouzećem: kupac je dužan platiti prodavatelju kupoprodajnu cijenu i troškove dostave najkasnije prilikom isporuke robe kupcu.

Stavak 6
Bankovne naknade za plaćanje kupoprodajne cijene i troškove transporta od strane kupca uređuju se ugovorom između kupca i banke kupca. Obavještavamo kupca da su podaci o troškovima dostave robe jasno navedeni u procesu naručivanja i ovise o izboru prijevoznika/dostavne službe i načinu dostave. Trošak korištenja elektroničkih komunikacijskih sredstava reguliran je ugovorom između Kupca i njegovog pružatelja internetskih usluga ili njegovog pružatelja elektroničkih komunikacijskih usluga, ovisno o slučaju.

Stavak 7
Prodavatelj će izdati i isporučiti račun Kupcu u skladu s važećim zakonima Republike Slovačke. Slanjem narudžbe Kupac je suglasan da se račun pošalje zajedno s robom ili da se Kupcu učini dostupnim elektroničkim putem. Račun se šalje zajedno s robom, a račun je ujedno i otpremnica i jamstveni list, osim ako se ne dostavlja poseban jamstveni list.

Stavak 8
Odustanak od sklopljenog ugovora je u skladu sa zakonom i Općim uvjetima. Ukoliko je kupoprodajna cijena plaćena prije sklapanja ugovora, a ugovor nije sklopljen ni u roku od 14 dana od primitka narudžbe kupca, kupcu se kupoprodajna cijena vraća bez odgađanja. Povrat kupoprodajne cijene vrši se na račun s kojeg je uplata zaprimljena ili na drugi način prema dogovoru stranaka. U slučaju sumnje, prije povrata plaćene cijene, Prodavatelj ima pravo od Kupca zahtijevati da dokaže da je vlasnik računa i/ili legitimnost primitka sredstava. Ako je Prodavatelj dužan izvršiti povrat Kupoprodajne cijene Kupcu, a Roba je već isporučena Kupcu, Prodavatelj će Kupcu vratiti Kupoprodajnu cijenu nakon povrata Robe Prodavatelju.



Članak IV.
Isporuka robe i uvjeti isporuke



Stavak 1
Prodavatelj će isporučiti Robu Kupcu u roku od 30 dana od dana kada je sklopljen ugovor između Prodavatelja i Kupca u skladu s postupkom navedenim u ovim Općim uvjetima. Prodavatelj će isporučiti robu Kupcu na adresu koju je Kupac naveo prilikom narudžbe i isključivo osobi koja je navedena kao Kupac ili osigurati da robu preuzme osoba koju je Kupac ovlastio za preuzimanje robe ukoliko je Kupac odsutan. Iz tog razloga, bitno je da Kupac prilikom narudžbe robe ispravno navede svoje identifikacijske podatke i podatke za dostavu robe. Dostavljač ima pravo kod primatelja na odgovarajući način provjeriti je li ta osoba kupac i je li ovlašten preuzeti robu. Ako okolnosti zahtijevaju, prodavatelj i kupac mogu dogovoriti produljenje roka isporuke ili zamjensku izvedbu iste kvalitete i cijene. Trošak dostave robe naznačen je u košarici tijekom procesa narudžbe.

Stavak 2
Isporuka robe kupcu moguća je samo ako je plaćena kupoprodajna cijena i trošak za isporučenu robu. U suprotnom, prodavatelj ili prijevoznik/dostavljač ima pravo ne isporučiti robu i prodavatelj ne kasni s isporukom. Kupac je dužan uredno preuzeti robu od prijevoznika/dostavljača u okviru narudžbe koju je prihvatio Prodavatelj. Po primitku robe na dogovorenom mjestu, vlasništvo nad robom prelazi na Kupca. Kupac koji ne ispunjava definiciju potrošača kako je navedeno u Odjeljku 2(a) Zakona br. 250/2007 Coll. o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama, stječe pravo vlasništva na robi tek uplatom cjelokupne kupoprodajne cijene za robu.

Stavak 3
Način dostave robe odabire kupac na portalu za kupovinu, u procesu naručivanja robe iz ponuđenih opcija prodavatelja. Načelno je moguća dostava robe špediterskom tvrtkom ili poštanskom tvrtkom, a cijena transporta navedena je u narudžbi.

Stavak 4
U određenim slučajevima, Prodavatelj ima pravo prije prihvaćanja narudžbe promijeniti način prijevoza robe po izboru Kupca drugim ponuđenim načinom prijevoza. U tom slučaju Kupac će o tome biti pismeno obaviješten, predložit će mu se izmjena narudžbe, uvjeta ugovora prema članku 2. OUP-a te će biti obaviješten o promjeni troškova dostave. Promjena troškova prijevoza zbog promjene načina prijevoza neće biti na štetu kupca.

Stavak 5
Kupca se obavještava da Prodavatelj također ima pravo isporučiti Robu u nekoliko odvojenih isporuka, s tim da se cijena prijevoza također primjenjuje na takve odvojene isporuke kao da je narudžba prihvaćena (tj. nekoliko će se prijevoza naplatiti po cijeni samo jednog).

Stavak 6
Prodavatelj, špediter ili dostavna služba ima pravo najaviti isporuku robe Kupcu e-mailom, SMS porukom ili na neki drugi odgovarajući način (npr. telefonski). Kupac je suglasan da će Prodavatelj dostaviti sljedeće podatke o Kupcu špediterskoj tvrtki ili dostavnoj službi. Kupac će biti dostupan na adresi koju je Kupac naveo u trenutku obavijesti o isporuci robe.

Stavak 7
Prilikom preuzimanja robe, kupac mora dokazati svoj identitet prijevozniku važećim osobnim dokumentima (osobna iskaznica ili putovnica). Ovi dokumenti moraju pokazati identitet kupca i ovlaštenje za preuzimanje robe. U suprotnom, roba ne može biti predana od strane prodavatelja/prijevoznika.

Stavak 8
Prodavatelj ima pravo jednostrano i prema vlastitom nahođenju interno odrediti vrijednost narudžbe pri kojoj Kupac više ne plaća troškove prijevoza robe. Činjenica plaćanja ili neplaćanja cijene prijevoza od strane Kupca bit će prikazana u narudžbi na www.protechshop.hr. Prodavatelj ima pravo jednostrano mijenjati i modificirati vrijednost narudžbe (sklopljenog ugovora) za koju Kupac ne plaća cijenu prijevoza, a da promjenu nije potrebno navesti ovim Općim uvjetima. Ova izmjena ne utječe na sklopljene ugovore.

 

Stavak 9
Kupac ima pravo pregledati pošiljku, odnosno robu kao i njezinu ambalažu odmah nakon dostave u prisustvu predstavnika Prodavatelja. U slučaju da se utvrdi nedostatak na robi i/ili ako je pošiljka nekompletna (manji broj komada ili nedostaje naručena roba), predstavnik Prodavatelja će na zahtjev Kupca sastaviti Zapisnik o oštećenju s naznakom opsega i prirode nedostatka na robi, čiju točnost potvrđuje Kupac. Na temelju tako sačinjenog i dostavljenog zapisnika Prodavatelju, Kupac može naknadno odbiti primiti isporučenu robu s nedostatkom ili potvrditi isporuku robe s nedostatkom te naknadno, sukladno ovim Uvjetima, reklamirati nedostatke robe od strane Prodavatelja ili ovlaštene osobe. U slučaju da Kupac odbije primiti isporučenu robu s nedostatkom, sve razumno nastale troškove povrata robe Prodavatelju snosi Prodavatelj. Ukoliko je pošiljka nepotpuna ili ako se radi o očitom nedostatku koji je Kupac mogao uočiti pregledom pošiljke prilikom isporuke robe, a o kojem Kupac nije obavijestio predstavnika Prodavatelja u skladu s prethodno navedenom točkom ovih Prigovora i Uvjeta, naknadni zahtjevi ove vrste bit će prihvaćeni samo ako Kupac dokaže da je roba već imala navedene nedostatke u trenutku kada ih je Kupac primio.

Stavak 10
Prodavatelj će bez odgađanja obavijestiti Kupca o nemogućnosti isporuke robe u slučaju više sile ili razloga za koje Prodavatelj ili prijevoznik/dostavljač nisu odgovorni. U tom slučaju, Prodavatelj će ponuditi ili omogućiti Kupcu alternativnu izvedbu i postupit će u skladu s OU i zakonom.

 

Članak V.

Jamstvo, uvjeti reklamacije i postupak reklamacije

Stavak 1
Odredbe ove točke ne odnose se na kupca koji nije potrošač i/ili osobe koje robu kupuju u poslovne svrhe, a ne za osobnu potrošnju fizičkih osoba; odgovornost za nedostatke robe u ovom će slučaju biti uređena odredbama §422 i sljedećih Trgovačkog zakonika. Prodavatelj obrađuje pritužbe potrošača u skladu sa zakonodavstvom Republike Slovačke, posebno Zakonom br. 250/2007 Coll. s izmjenama i dopunama, Građanski zakonik Republike Slovačke i važeće zakonodavstvo.

Stavak 2
Za svu robu kupljenu na temelju građanskopravnih odnosa, jamstveni rok u skladu sa zakonodavstvom Republike Slovačke je obično 24 mjeseca, osim ako zakonodavstvo Republike Slovačke ne predviđa kraće razdoblje za određene vrste robe. Jamstveni rok počinje teći od datuma primitka robe od strane kupca. Prodavatelj će biti odgovoran Kupcu-potrošaču za nedostatke robe u skladu s Odjeljcima 623 i 623 Građanskog zakonika.

Stavak 3
Trajanje jamstvenog roka temelji se na zakonodavstvu Slovačke Republike. Ako je na prodanom artiklu, njegovom pakiranju ili priloženim uputama označen rok uporabe, jamstveni rok ne ističe prije isteka tog roka.

Stavak 4
Jamstvo ne pokriva nedostatke i oštećenja uzrokovana: u vezi s normalnim trošenjem, radnjama kupca ili treće strane nakon što je kupac preuzeo robu, neprofesionalnim, nemarnim rukovanjem, prekomjernim stresom, mehaničkim oštećenjem ili trošenjem i kidanjem, uporabom robe protivno njezinim uputama ili svrsi uporabe ili nepoštivanjem pravila uporabe, održavanja ili skladištenja, elementarnim nepogodama, nestručnom ili nepravilnom montažom ili skladištenjem, kao posljedica neprovođenja redovitih održavanja i servisnih pregleda (ako su navedeni prema uputama za uporabu). Kupčevo jamstvo također prestaje ako se pečat ukloni s robe ili ako se roba neovlašteno mijenja.

Stavak 5

Ako Kupac želi podnijeti Reklamaciju ili Zahtjev za povrat, on/ona mora pripremiti kopiju dokaza o kupnji (račun, koji ujedno služi i kao jamstveni list). Ispunite Obrazac za reklamaciju ili Obrazac za povrat i priložite ga zajedno s dokazom o kupnji u pakiranju robe. Sljedeće upute pomoći će vam da nastavite:

1. Odaberite želite li napraviti reklamaciju ili zatražiti povrat.
2. Ako je vaša pošiljka manja od 50 kg, ispunite sve potrebne podatke i kurir će doći po pošiljku nakon što dovršite registraciju zatjeva. Ako je vaša pošiljka veća od 50 kg odaberite opciju "Ja ću organizirati vlastitu dostavu" prilikom stvaranja zahtjeva i nakon registracije zahtjeva kontaktirajte našu podršku za kupce za informacije o sljedećim koracima.
3. Nakon što ispunite potrebne podatke, pritisnite Create Case.
4. Nakon što je zahtjev kreiran, izvješće će se generirati i stići će u vaš pretinac e-pošte s daljnjim uputama.

Ako imate bilo kakvih pitanja ili trebate dodatnu pomoć, slobodno nas kontaktirajte.
Tu smo za vas i rado ćemo vam pomoći.

 

 

Stavak 6
Kupac je dužan uz reklamiranu robu priložiti čitku kopiju dokaza o kupnji robe (račun koji služi kao jamstveni list) i obavijest o reklamaciji s opisom nedostatka. Roba mora biti isporučena u čistom stanju i s dodacima koji su bili isporučeni s robom. Nije moguće procijeniti i obraditi reklamaciju bez predočenja robe ili dokaza da je roba kupljena od prodavatelja i da je u jamstvenom roku.

Stavak 7
Prodavatelj će rješavati pritužbe potrošača u skladu sa zakonodavstvom Republike Slovačke, posebno Zakonom br. 250/2007 Coll. s izmjenama i dopunama, Građanski zakonik Republike Slovačke i važeće zakonodavstvo. Ukoliko se radi o otklonivom nedostatku, kupac ga ima pravo otkloniti bez naknade, pravodobno i na odgovarajući način. Prodavatelj je dužan nedostatak ukloniti bez nepotrebnog odgađanja. Umjesto otklanjanja nedostatka, Kupac može zahtijevati zamjenu artikla ili, ako se nedostatak odnosi samo na dio artikla, zamjenu dijela ako to ne uzrokuje nesrazmjerne troškove za Prodavatelja u odnosu na cijenu robe ili težinu defekta. Prodavatelj uvijek može riješiti prigovor zamjenom robe umjesto otklanjanjem kvara ako to Kupcu ne uzrokuje ozbiljne neugodnosti. Ukoliko postoji nedostatak koji se ne može otkloniti i koji onemogućuje pravilno korištenje artikla kao artikla bez nedostataka, kupac ima pravo na zamjenu artikla ili odustati od ugovora. Ista prava ima kupac ako su nedostaci otklonjivi, ali ako kupac ne može ispravno rabiti stvar zbog ponovne pojave nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka. Ukoliko postoje drugi neotklonjivi nedostaci, kupac ima pravo na razuman popust na cijenu artikla.

 

Stavak 8
Prodavatelj će kupca obavijestiti o načinu rješavanja reklamacije odmah, u složenijim slučajevima u roku od 3 dana od početka reklamacijskog postupka, u opravdanim slučajevima, posebice ako je potrebna složena tehnička procjena stanja robe, najkasnije u roku od 30 dana od dana početka žalbenog postupka. Nakon utvrđivanja načina postupanja s prigovorom, prodavatelj ili ovlaštena osoba prigovor će odmah riješiti; u opravdanim slučajevima prigovor se može riješiti i naknadno. Međutim, rješavanje prigovora ne može trajati duže od 30 dana od dana podnošenja prigovora. Nakon isteka roka za rješavanje prigovora, potrošač ima pravo odustati od ugovora ili zatražiti zamjenu robe za novu robu. Po završetku reklamacijskog postupka, kao i na zahtjev Prodavatelja, Kupac je dužan u roku od 15 dana od Prodavatelja preuzeti reklamiranu robu, ako je reklamacija riješena popravkom, popustom, zamjenom robe (nova roba) ili odbijanje reklamacije. Pritužbe i prijedlozi potrošača mogu se uputiti na adresu sjedišta Prodavatelja.

Stavak 9
Ako Kupac ne preuzme robu u posjed ni u roku od 30 dana nakon rješavanja reklamacije ili u roku od 30 dana od dana ponovne isporuke robe Kupcu ili ne preuzme robu u istom roku vremena nakon što je prodavatelj poslao obavijest nakon završetka žalbenog postupka na kontakt adresu koju je naveo kupac, prodavatelj ima pravo, u skladu sa zakonom, zahtijevati od kupca naknadu za izvršenje od 0,50 € za svaki dan skladištenja.

Stavak 10
Ako je potrošač reklamirao proizvod unutar prvih 12 mjeseci od kupnje, prodavatelj može odbiti reklamaciju samo na temelju stručne procjene; bez obzira na ishod stručne procjene, od potrošača se ne može tražiti da plati troškove stručne procjene ili bilo koje druge troškove povezane sa stručnom procjenom.

Stavak 11
Ako je potrošač reklamirao proizvod nakon proteka 12 mjeseci od dana kupnje, a prodavatelj ga je odbio, osoba koja je rješavala reklamaciju dužna je u dokumentu o rješavanju reklamacije naznačiti kome potrošač može poslati proizvod na stručnu procjenu. Ako se proizvod šalje ovlaštenoj osobi na vještačenje, troškove vještačenja, kao i sve druge opravdane troškove koji s tim u vezi nastaju, snosi prodavatelj, neovisno o ishodu vještačenja. Ako potrošač dokaže da je stručnom ocjenom utvrđeno da je prodavatelj odgovoran za nedostatak, potrošač može ponovno podnijeti zahtjev; jamstveni rok ne istječe dok traje stručna procjena. Prodavatelj će potrošaču u roku od 14 dana od dana ponovne reklamacije nadoknaditi sve troškove nastale profesionalnom procjenom kao i sve povezane troškove koji su razumno nastali. Ponovno postavljeni zahtjev ne može se odbaciti.

Stavak 12
O ishodu reklamacije Prodavatelj će obavijestiti Kupca odmah po okončanju reklamacijskog postupka telefonski ili e-mailom, a dokaz o reklamaciji Kupcu će dostaviti uz robu ili e-mailom. Prodavatelj je dužan najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije Kupcu izdati pisani dokument u odgovarajućem obliku, npr. e-poštom, osobno ili putem poštanske, kurirske ili dostavne službe, o načinu utvrđivanja tražbine i nagodbi tražbine.



Članak VI.
Povrat robe – odustanak od ugovora


Stavak 1

Upute o pravu Kupca na odustanak od ugovora / ostvarivanje prava na odustanak od ugovora.
Kupac ima pravo odustati od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od dana primitka robe. Razdoblje za povrat istječe 14 dana nakon datuma na koji Kupac ili treća strana koju je on imenovao, osim prijevoznika, preuzme robu.
Ako se artikli iz narudžbe isporučuju zasebno, rok za odustajanje istječe 14 dana nakon datuma kada Kupac ili treća strana koju on imenuje, osim prijevoznika, primi robu koja je zadnja isporučena. Prilikom korištenja prava na odustajanje od ugovora, Kupac je dužan obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da odustaje od tog ugovora nedvosmislenom izjavom (prijavom u sustav za povrat zbog odustajanja od ugovora, koji je naveden u nastavku)

Rok za raskid ugovora se čuva ako Kupac pošalje obavijest o ostvarivanju prava na raskid ugovora prije isteka roka za raskid ugovora. Daljnji uvjeti regulirani su Zakonom br. 102/2014 Coll. Nakon odustajanja od ugovora, Prodavatelj će Kupcu vratiti cjelokupni iznos. Prodavatelj će bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti Kupca o odustajanju od ovog ugovora, vratiti Kupcu uplaćenu robu, kao i kupljenu robu prema narudžbi. Plaćanje kupljene robe vršit će se Kupcu tek nakon što je vraćena roba isporučena natrag na adresu Prodavatelja.
Ukoliko Kupac želi odustati od Ugovora, Kupac mora pripremiti kopiju dokaza o kupnji – Račun i ispunjen obrazac za povrat.
Kurir dolazi po robu. Sljedeće upute pomoći će vam da nastavite:
1. Odaberite opciju Povrat.
2. Ako je vaša pošiljka do 50 kg, ispunite sve potrebne podatke i kurir će doći preuzeti pošiljku nakon što dovršite registraciju povrata. Ako je vaša pošiljka veća od 50 kg, odaberite opciju "Ja ću organizirati vlastitu dostavu" prilikom kreiranja povrata i nakon registracije povrata kontaktirajte našu korisničku podršku kako bismo dogovorili sljedeće korake.
3. Nakon što ste ispunili potrebne podatke, pritisnite Create Case.
4. Nakon što je povrat kreiran, izvješće će biti generirano i stići će u vaš pretinac e-pošte s daljnjim uputama.
Ako imate bilo kakvih pitanja ili trebate dodatnu pomoć, slobodno nas kontaktirajte. Mi smo tu za vas i rado ćemo vam pomoći.



Stavak 2
U slučaju povrata oštećene, rabljene ili dotrajale robe ili robe bez popratne dokumentacije i pribora, Prodavatelj ima pravo potraživati naknadu štete ili druge pravne zahtjeve protiv Kupca u građansko-pravnom postupku (osim robe vraćene zbog dokazanih nedostataka iz jamstva).

Stavak 3
Prema dogovoru između Prodavatelja i Kupca, a u skladu s ovim Općim uvjetima, Kupac nema pravo odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga u bilo kojem od sljedećih slučajeva: a) prodaja robe u zaštitnoj ambalaži koja nije prikladna za povrat iz zdravstvenih ili higijenskih razloga i čija je zaštitna ambalaža oštećena nakon isporuke. (b) prodaju robe koja se, zbog svoje prirode, može neraskidivo pomiješati s drugom robom nakon isporuke.

Stavak 4
U slučaju kršenja uvjeta za odustajanje od ugovora ili za uredan povrat robe, Prodavatelj ima pravo od Kupca zahtijevati naknadu nastale štete u skladu s mjerodavnim zakonodavstvom.

Stavak 5
Obveza kupca prema ovim uvjetima je preuzeti naručenu robu i platiti robu. Ako Kupac ne preuzme robu na mjestu koje je odredio Kupac i/ili u roku koji je unaprijed dogovoren između dostavljača i Kupca bez prethodnog pismenog otkazivanja ugovora, Prodavatelj ima pravo tražiti naknadu za naknadu štete u visini stvarnih troškova pokušaja neuspješne isporuke narudžbe.

Stavak 6
Osim ako se drugačije ne dogovore između prodavatelja i kupca, kupac ne može odustati od ugovora čiji je predmet prodaja robe prema posebnim zahtjevima potrošača, robe izrađene po narudžbi ili robe namijenjene samo jednom potrošaču.



Članak VII.
Alternativno rješavanje sporova

Ukoliko potrošač nije zadovoljan načinom na koji je Prodavatelj postupio po njegovom prigovoru ili smatra da je Prodavatelj povrijedio njegova prava, potrošač ima pravo obratiti se Prodavatelju sa zahtjevom za ispravku štete. Ako Prodavatelj na zahtjev potrošača iz prethodne rečenice odgovori negativno ili na takav zahtjev ne odgovori u roku od 30 dana od dana kada ga je potrošač uputio, potrošač ima pravo podnijeti prijedlog za pokretanje postupka. alternativnog rješavanja sporova u skladu s odredbama Odjeljka 12. Zakona br. 391/2015 Coll o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova te o izmjenama i dopunama pojedinih zakona. Nadležno tijelo za alternativno rješavanje potrošačkih sporova s prodavateljem je Slovačka trgovačka inspekcija https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi ili druga nadležna ovlaštena pravna osoba registrirana na popisu subjekata za alternativno rješavanje sporova koji vodi Ministarstvo gospodarstva Republike Slovačke (popis je dostupan na http://www.mhsr.sk/). Potrošač ima pravo birati između sljedećih subjekata tijela za alternativno rješavanje sporova. To ne utječe na mogućnost odlaska na sud. Potrošač može koristiti platformu za online rješavanje sporova dostupnu na
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.



Članak VIII.
Osobni podaci i njihova zaštita

8.1 Ugovorne strane su suglasne da je u svrhu pravilne obrade i dostave narudžbe, Kupac, ako je fizička osoba, dužan Prodavatelju redom priopćiti svoje ime i prezime, adresu stalnog prebivališta, uključujući poštanski broj, broj telefona i e-mail adresu.
8.2 Strane su suglasne da će u svrhu pravilne obrade i isporuke narudžbe, ako je Kupac pravna osoba, Kupac obavijestiti Prodavatelja u redoslijedu o nazivu svoje tvrtke, adresi sjedišta uključujući poštanski broj, PDV broju (ako dodijeljen), broj telefona i e-mail adresu.
8.3 Kupac, koji se registrirao u internetskoj trgovini, može u bilo kojem trenutku provjeriti i promijeniti navedene osobne podatke, kao i otkazati svoju registraciju prijavom na web stranici e-trgovine u odjeljku "Registracija".
8.4 Prodavatelj ovime obavještava Kupca da, sukladno članku 6. stavku 1. točki (b) Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti fizičkih osoba u vezi s obradom, osobnih podataka te o slobodnom kretanju tih podataka i stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EC (Opća uredba o zaštiti podataka), (dalje u tekstu „Uredba“), Prodavatelj će kao operater informacijskog sustava obrađivati osobne podatke Kupca u postupku sklapanja Kupoprodajnog ugovora bez privole Kupca kao nositelja podataka, budući da će obradu osobnih podataka Kupca provoditi Prodavatelj u okviru predugovornih odnosa s Kupcem i obradu osobnih podataka Kupca nužna za izvršenje Ugovora o kupoprodaji u kojem Kupac nastupa kao jedna od ugovornih strana.
8.5 Sukladno članku 6. stavku 1. točki (f) Uredbe, Prodavatelj može, nakon isporuke naručene robe ili usluge Kupcu, na temelju legitimnog interesa, također obrađivati osobne podatke Kupca za potrebe izravnog marketinga i poslati informacije o novim proizvodima, popustima i akcijama na ponuđenu robu ili usluge na e-mail adresu Kupca.
8.6 Prodavatelj se obvezuje rukovati i raspolagati osobnim podacima Kupca u skladu s važećim zakonima Slovačke Republike.
8.7 Prodavatelj izjavljuje da će, u skladu s člankom 5. stavkom 1. točkama (a) i (b) Uredbe, prikupljati osobne podatke Kupca isključivo u svrhu utvrđenu ovim Uvjetima.
8.8 Prodavatelj izjavljuje da će uvijek prikupljati osobne podatke Kupca odvojeno na odgovarajućoj pravnoj osnovi za svrhe koje nisu navedene u ovim Uvjetima prodaje i pritužbama te će osigurati da se takvi osobni podaci obrađuju i koriste samo na način koji odgovara svrsi za koju je prikupljen i neće se objedinjavati s osobnim podacima prikupljenim u bilo koju drugu svrhu ili u svrhu izvršenja Kupoprodajnog ugovora.
8.9 Prije podnošenja narudžbe, od Kupca će se tražiti da potvrdi, označavanjem okvira prije podnošenja narudžbe, da je Prodavatelj obavijestio Kupca na dostatan, razumljiv i nepogrešiv način da:
(a) njihove identifikacijske podatke kako je navedeno u članku 1. ovih Uvjeta prodaje i pritužbi kojima se dokazuje identitet Prodavatelja.
(b) kontakt podatke Prodavatelja ili odgovorne osobe Prodavatelja,
c) svrhu obrade osobnih podataka, a to je sklapanje kupoprodajnog ugovora između Prodavatelja i Kupca te pravnu osnovu za obradu osobnih podataka,
d) da je Kupac dužan dati tražene osobne podatke u svrhu sklapanja kupoprodajnog ugovora te pravilne obrade i dostave narudžbe,
e) ako se obrada temelji na članku 6. stavku 1. točki (f) Uredbe, da je legitimni interes kojem teži Prodavatelj izravni marketing,
f) identifikacijske podatke treće strane, a to je tvrtka koja isporučuje naručenu robu kupcu ili identifikacijske podatke drugih primatelja ili kategorije primatelja osobnih podataka, ako postoje,
g) rok čuvanja osobnih podataka ili kriterije za njegovo određivanje,
8.10. Prodavatelj izjavljuje da će osobne podatke obrađivati u skladu s dobrim običajima te da će postupati na način koji ne krši niti zaobilazi Uredbu ili druge općevažeće zakone.
8.11 U skladu s Uredbom, Prodavatelj će Kupcu čije podatke obrađuje dostaviti sljedeće podatke:
(a) identitet i kontakt podatke prodavatelja i gdje je primjenjivo, predstavnika prodavatelja,
b) kontakt podatke odgovorne osobe, ako postoji,
(c) svrhe za koje se osobni podaci obrađuju i pravni temelj za obradu,
(d) ako se obrada temelji na članku 6. stavku 1. točki (f), legitimnim interesima koje zastupa prodavatelj ili treća strana,
(e) primatelje ili kategorije primatelja osobnih podataka, ako postoje,
(f) ako je primjenjivo, informacije da prodavatelj namjerava prenijeti osobne podatke u treću zemlju ili međunarodnu organizaciju,
(g) razdoblje čuvanja osobnih podataka ili kriterije za njegovo određivanje,
(h) informacije o postojanju prava tražiti pristup svojim osobnim podacima od prodavatelja te pravu na ispravak ili brisanje ili ograničenje obrade ili pravu na prigovor na obradu kao i pravu na prenosivost podataka,
(i) pravo na podnošenje pritužbe nadzornom tijelu,
(j) informacije o tome je li davanje osobnih podataka zakonski ili ugovorni uvjet ili uvjet nužan za sklapanje ugovora, je li kupac dužan dati osobne podatke, kao i moguće posljedice nedavanja takvih podataka,
(k) postojanje automatiziranog donošenja odluka, uključujući profiliranje;
Kupac ima pravo od Prodavatelja dobiti presliku osobnih podataka koji se obrađuju te dobiti sve gore navedene podatke. Za sve dodatne kopije koje Kupac zatraži, Prodavatelj može naplatiti naknadu koja je jednaka administrativnim troškovima izrade kopije.
8.12 Ako Kupac ostvari svoje pravo prema članku 7.11 u pisanom ili elektroničkom obliku, a sadržaj njegovog zahtjeva ukazuje na to da koristi svoje pravo prema članku 7.11, smatrat će se da je zahtjev podnesen prema ovoj Uredbi.
8.13. Kupac ima pravo prigovoriti obradi njegovih osobnih podataka od strane Prodavatelja za koje smatra da se obrađuju ili će se obrađivati u svrhe izravnog marketinga, uključujući profiliranje u mjeri u kojoj je to povezano s takvim izravnim marketingom. Ako se Kupac usprotivi takvoj obradi, Prodavatelj će prestati obrađivati osobne podatke u svrhe izravnog marketinga od datuma primitka takvog prigovora od strane Prodavatelja, a osobni podaci dotičnog Kupca više se neće obrađivati u takve svrhe i neće biti obrađeni u takve svrhe.
8.14. Ako Kupac sumnja da se njegovi osobni podaci nezakonito obrađuju, može podnijeti pritužbu Uredu za zaštitu osobnih podataka Republike Slovačke. Ako kupac nije potpuno poslovno sposoban, svoja prava može ostvariti njegov zakonski zastupnik.
8.15. Prodavatelj će poduzeti odgovarajuće mjere kako bi Kupcu pružio sve informacije iz članka 7.11. u sažetom, transparentnom, razumljivom i lako dostupnom obliku, jasno i jednostavno formuliranim. Prodavatelj će podatke dostaviti elektroničkim putem ili u skladu s Uredbom, na drugi način koji se može dogovoriti s Kupcem.
8.16 Prodavatelj će Kupcu dostaviti informacije o radnjama poduzetim na temelju Kupčevog zahtjeva bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju u roku od mjesec dana od primitka zahtjeva.
8.17. Prodavatelj ovim putem obavještava Kupca da, temeljem izvršenja sklopljenog ugovora, obrada osobnih podataka Kupca podrazumijeva da će osobni podaci Kupca biti otkriveni i dostupni sljedećim trećim stranama ili skupinama primatelja:

DPDgroup International Services GmbH & Co. KG
Wailandstr. 1,
63741 Aschaffenburg,
Njemačka
Company number : D4102V_HRA3340

Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
Pri letisku 5
821 04 Bratislava - mestská časť Ružinov 
Slovačka
ID: 35 834 498

GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.,
Budča 1039, 962 33 Budča
Slovačka
IČO:36624942

SmartSelling kao
Netroufalky, 625 00 Bohunice,
ID: 29210372
Češka Republika
Tvrtka je upisana u trgovački registar Okružnog suda u Brnu, odjel B, umetak 7559


Članak IX.
Završne odredbe

9.1 Prodavatelj ima pravo čuvati i arhivirati međusobnu dokumentaciju i Ugovor u elektroničkom obliku zajedno s pripadajućim Općim uvjetima na razdoblje od 5 godina. Arhivirani ugovor neće biti dostupan Kupcu. Za sklapanje ugovora nudi se slovački jezik. Kupac ima pravo reproducirati bitne elemente ugovora u elektroničkom obliku u skladu sa zakonom. Ugovor se sklapa na vrijeme do podmirenja obveza stranaka iz ugovora, odnosno na vrijeme do trenutka njegovog raskida sukladno ugovoru, OU i zakonskim propisima. Minimalno trajanje obveza potrošača-kupca iz ugovora utvrđuje se zakonodavstvom Slovačke Republike, OU i ugovorom.

9.2 Za dostavu elektroničkih poruka upućenih Kupcu, ako Prodavatelj ne primi poruku o pogrešci o nemogućnosti dostave poruke (e-mail ili SMS poruka) na dostavljenu e-mail adresu ili broj telefona Kupca (mobilnog telefona), poruka (e-mail ili SMS poruka) smatrat će se isčporučenom sljedeći dan nakon slanja, osim ako prisilnim propisima nije drugačije određeno. Paket se smatra uručenim i ako ga primatelj odbije primiti ili ako ga adresat svojom krivnjom ili propustom ne primi. U tom slučaju smatrat će se da je uručena istekom roka čuvanja u poštanskom uredu, koji je odredio pošiljatelj, te povratom pošiljke pošiljatelju, o čemu je pošiljatelj dužan dokazati neoštećeni dokaz. Obavijesti dostavljene kurirskom službom (Slovenská pošta, Geis, GLS) smatrat će se isporučenim u trenutku primitka od strane ugovorne strane. U slučaju neuspješne dostave kurirskom službom, trenutkom dostave smatra se treći dan od prvog pokušaja dostave, pri čemu se pokušaj dostave dokazuje izjavom kurirske službe.

9.3 Ako se utvrdi da je bilo koja odredba OUP-a i/ili Ugovora nevaljana ili neučinkovita, takva nevaljanost ili neučinkovitost neće rezultirati nevaljanošću ili neučinkovitošću ostalih odredbi Ugovora/OUU-a. U takvom slučaju, strane se obvezuju zamijeniti takvu nevaljanu ili neučinkovitu odredbu novom bez odgode kako bi se očuvala svrha kojoj je težila dotična nevaljana ili neučinkovita odredba u vrijeme njezina donošenja ili sklapanja ovog ugovora, kao slučaj može biti.

9.4 Inspektorat slovačke trgovinske inspekcije sa sjedištem u Banská Bystrici ovlašten je nadzirati aktivnosti Prodavatelja.
9.5 Mjerodavno materijalno i procesno pravo je pravo Slovačke Republike. Sve sporove koji proizlaze iz ili u vezi s OUP-om, Ugovorom, uključujući sporove koji proizlaze iz isporuke robe, razmatrat će i rješavati isključivo sudovi Republike Slovačke prema zakonu Republike Slovačke.

9.6 Opći uvjeti vrijede i obvezuju od datuma objave na web stranici Prodavatelja, a mogu se pogledati i u sjedištu Prodavatelja. Prodavatelj zadržava pravo po vlastitom nahođenju iste poništiti, promijeniti, preinačiti ili zamijeniti novima, s tim da se na sklopljene ugovore primjenjuju Opći uvjeti koji su na snazi u trenutku sklapanja kupoprodajnog ugovora. Registracijom, kao i slanjem narudžbe te klikom na suglasnost s tekstom Općih uvjeta na www.protechshop.hr na kraju procesa naručivanja, kupac potvrđuje da mu je dana informacija o pravu kupca, da se povuku iz ugovora u skladu s Odjeljkom 3(1)(h) Zakona br. 102/2014 Coll., da su pročitali i suglasni s Općim uvjetima poslovanja, Žalbeni postupak (Članak 5), smatrajući ih dijelom ugovorni odnos.

Opći uvjeti u ovom tekstu objavljeni su i vrijede od 1. listopada 2019. te se primjenjuju na narudžbe dostavljene putem portala za kupovinu nakon tog datuma.