Kategorije
 
 
 
 
 
Jamstvo, Politika reklamacija i Politika rješavanja reklamacija

5. Jamstvo, uvjeti reklamacije i postupak reklamacije

5.1. Odredbe ove točke ne odnose se na kupca koji nije potrošač ili osobu koja robu kupuje u svrhu poslovanja, a ne u svrhu osobne potrošnje fizičkih osoba; odgovornost za nedostatke robe u ovom slučaju uređena je odredbama §422 i nadalje trgovačkog zakonika. Prodavatelj obrađuje pritužbe potrošača u skladu sa zakonodavstvom Republike Slovačke, posebno Zakonom br. 250/2007 Coll.

5.2. Za svu robu kupljenu prema građanskom pravu, jamstveni rok u skladu sa zakonodavstvom Slovačke Republike obično iznosi 24 mjeseca, osim ako zakonodavstvo Slovačke Republike ne predviđa kraće razdoblje za određene vrste robe. Jamstveni rok počinje teći od datuma primitka robe od strane kupca. Prodavatelj će biti odgovoran Kupcu-potrošaču za nedostatke robe u skladu s Odjeljcima 623 i 623 Građanskog zakonika.

5.3. Trajanje jamstvenog roka temelji se na zakonodavstvu Slovačke Republike. Ako je na prodanom artiklu, pakiranju ili priloženim uputama naznačen rok korištenja, jamstveni rok ne ističe prije isteka tog roka.

5.4. Jamstvo ne pokriva nedostatke i oštećenja uzrokovana: u vezi s normalnim trošenjem, radnjama Kupca ili treće strane nakon što je Kupac preuzeo robu, neprofesionalnim, nemarnim rukovanjem, prekomjernim opterećenjem, mehaničkim oštećenjem ili istrošenošću i kidanjem, uporabom robe protivno njezinim uputama ili svrsi uporabe ili nepoštivanjem pravila uporabe, održavanja ili skladištenja, od elementarne nepogode, zbog nestručne ili nepravilne montaže ili instalacije ili skladištenja, kao posljedica neprovođenja redovitih održavanja i servisnih pregleda (ako su navedeni prema korisničkom priručniku).

5.5 Kupčevo jamstvo će također prestati ako se pečat ukloni s Robe ili ako se Roba neovlašteno mijenja.

5.6 Ako Kupac želi podnijeti Reklamaciju ili Zahtjev za povrat, on/ona mora pripremiti kopiju dokaza o kupnji (račun, koji ujedno služi i kao jamstveni list). Ispunite Obrazac za reklamaciju ili Obrazac za povrat i priložite ga zajedno s dokazom o kupnji u pakiranju robe. Sljedeće upute pomoći će vam da nastavite:

1. Odaberite želite li napraviti reklamaciju ili zatražiti povrat.
2. Ako je vaša pošiljka manja od 50 kg, ispunite sve potrebne podatke i kurir će doći po pošiljku nakon što dovršite registraciju zatjeva. Ako je vaša pošiljka veća od 50 kg odaberite opciju "Ja ću organizirati vlastitu dostavu" prilikom stvaranja zahtjeva i nakon registracije zahtjeva kontaktirajte našu podršku za kupce za informacije o sljedećim koracima.
3. Nakon što ispunite potrebne podatke, pritisnite Create Case.
4. Nakon što je zahtjev kreiran, izvješće će se generirati i stići će u vaš pretinac e-pošte s daljnjim uputama.

Ako imate bilo kakvih pitanja ili trebate dodatnu pomoć, slobodno nas kontaktirajte.
Tu smo za vas i rado ćemo vam pomoći.

 

 

5.7 Kupac je dužan uz reklamiranu robu priložiti čitku kopiju kupoprodajnog dokumenta (račun, koji služi kao jamstveni list) i reklamaciju s opisom nedostatka. Prijava reklamacije, koju ćete dobiti e-poštom nakon registracije iste. Roba mora biti isporučena u čistom stanju i s dodacima koji su isporučeni s robom.

5.8 Nije moguće procijeniti i riješiti reklamaciju bez predočenja robe ili bez dokaza da je roba kupljena od Prodavatelja i da je u jamstvenom roku.

5.9 Prodavatelj obrađuje pritužbe potrošača u skladu sa zakonodavstvom Republike Slovačke, posebno Zakonom br. 250/2007 Coll. s izmjenama i dopunama, Građanski zakonik Republike Slovačke i važeće zakonodavstvo. Ukoliko se radi o otklonivom nedostatku, kupac ga ima pravo da se otkloni besplatno, pravodobno i na odgovarajući način. Prodavatelj je dužan nedostatak ukloniti bez nepotrebnog odgađanja. Umjesto otklanjanja nedostatka, Kupac može zahtijevati zamjenu artikla ili, ako se nedostatak odnosi samo na dio artikla, zamjenu dijela ako to ne uzrokuje nesrazmjerne troškove za Prodavatelja u odnosu na cijenu robe ili ozbiljnosti defekta. Prodavatelj uvijek može umjesto otklanjanja nedostatka zamijeniti neispravan artikal za besprijekoran, ako to ne uzrokuje ozbiljne neugodnosti kupcu. Ako postoji nedostatak koji se ne može otkloniti i zbog kojeg se stvar ne može ispravno upotrebljavati kao stvar bez nedostatka, kupac ima pravo na zamjenu stvari ili na odustanak od ugovora. Ista prava ima kupac ako su nedostaci otklonjivi, ali ako kupac ne može pravilno koristiti robu zbog ponovnog javljanja nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka. Ukoliko postoje drugi neotklonjivi nedostaci, Kupac ima pravo na razuman popust na cijenu artikla.

5.10. Prodavatelj će kupca obavijestiti o načinu postupanja s reklamacijom odmah, u složenijim slučajevima u roku od 3 dana od početka reklamacijskog postupka, u opravdanim slučajevima, posebice ako je potrebna složena tehnička procjena stanja robe, u roku ne kasnije od 30 dana od dana početka žalbenog postupka. Nakon utvrđivanja načina postupanja s prigovorom, prodavatelj ili ovlaštena osoba prigovor će odmah riješiti; u opravdanim slučajevima prigovor se može riješiti i naknadno. Međutim, rješavanje prigovora ne može trajati duže od 30 dana od dana podnošenja prigovora. Nakon isteka roka za rješavanje prigovora, potrošač ima pravo odustati od ugovora ili zatražiti zamjenu robe za novu robu. Po završetku reklamacijskog postupka, kao i na zahtjev Prodavatelja, Kupac je dužan u roku od 15 dana od Prodavatelja preuzeti reklamiranu robu, ako je reklamacija riješena popravkom, popustom, zamjenom robe (nova roba) ili odbijanjem reklamacije. Prigovori i prijedlozi potrošača mogu se uputiti na adresu sjedišta Prodavatelja. Po okončanju reklamacijskog postupka, kao i na temelju poziva Prodavatelja, Kupac je dužan u roku od 15 dana preuzeti reklamiranu robu od Prodavatelja, ako je reklamacija riješena popravkom, diskontom, zamjenom robe (nova roba) ili odbijanjem reklamacije. Pritužbe i prijedloge potrošači mogu uputiti na adresu sjedišta Prodavatelja.

5.11. Ukoliko Kupac ne preuzme robu niti u roku od 30 dana nakon riješene reklamacije ili u roku od 30 dana od dana ponovne isporuke robe Kupcu ili ne preuzme robu u istom roku, nakon što je obavijest prodavatelja poslana na kontakt adresu koju je kupac naveo nakon završetka reklamacijskog postupka, prodavatelj ima pravo, sukladno zakonu, zahtijevati od kupca isplatu 0,50 € za svaki dan skladištenja.

 

5.12 Ako je potrošač podnio zahtjev za proizvod unutar prvih 12 mjeseci od kupnje, prodavatelj može podmiriti zahtjev samo odbijanjem na temelju profesionalne procjene; bez obzira na ishod stručne procjene, od potrošača se ne može tražiti da plati troškove stručne procjene ili bilo koje druge troškove povezane s stručnom procjenom.

5.13 Ako je potrošač reklamirao proizvod nakon 12 mjeseci od datuma kupnje, a prodavatelj je odbio reklamaciju, osoba koja je riješila reklamaciju mora u dokumentu o reklamaciji navesti kome potrošač može poslati proizvod za stručnu procjenu. Ako se proizvod šalje ovlaštenoj osobi na vještačenje, troškove vještačenja, kao i sve druge opravdane troškove koji s tim u vezi nastaju, snosi prodavatelj, neovisno o ishodu vještačenja. Ako potrošač stručnom procjenom utvrdi odgovornost prodavatelja za nedostatak, može ponovno podnijeti zahtjev; jamstveni rok ne istječe dok traje stručna procjena. Prodavatelj će potrošaču u roku od 14 dana od dana ponovne reklamacije nadoknaditi sve troškove nastale profesionalnom procjenom kao i sve povezane troškove koji su razumno nastali. Ponovno postavljeni zahtjev ne može se odbaciti.